به مناسبت ایام االله دھه فجر صورت میگیرد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: مسابقه نماز شاخه قنوت ویژه خانواده‎های شاهد و ایثارگر به مناسبت ایام‎الله دهه فجر در گلستان برگزار می‎شود.

علی‎اصغر فاضلی امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقه تحت عنوان نماز جهت تعالی بخشی افراد گام‎های بلند و موری خواهیم برداشتو اهمیت نماز یکی از مهمترین احکام الهی است که بر هیچ‎کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه : نماز بالاترین عبادت است، ابراز داشت: برگزاری مسابقات نماز یک کار فرهنگی حائزاهمیت است به گونه‎ای که اگر نماز در پیشگاه خداوند قبول شود سایر اعمال انسان نیز پذیرفته خواهد شد.

فاضلی با اشاره به اینکه یک جانباز 70 درصد شیمیایی در گلستان سالن ورزشی احداث کرد، بیان داشت: برنامه‎های مختلفی در ایام‎الله دهه فجر در سطح گلستان پیش‎بینی شده است و دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران فجرآفرین در طول ایام دهه فجر انقلاب اسلامی صورت می‎گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با تاکید بر اینکه دهه فجر فرصتی برای بازخوانی آرمان‎های انقلاب اسلامی، اندیشه‎های امام راحل و مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: نقش قابل توجه شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان در دفاع از انقلاب اسلامی  بهانه‎ای برای تبیین برکات نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه قهرمانان و مدال‎آوران رشته‎های ورزشی و قرآنی شاهد و ایثارگر گلستان تجلیل می‎شوند، خاطرنشان کرد: دریازدهمین روز بهمن ماه جاری از قهرمانان و مدال‎آوران رشته‎های ورزشی و قرآنی شاهد و ایثارگر گلستان در صحن شورای اسلامی شهرستان گرگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

فاضلی با بیان اینکه پیش‎بینی می‎شود مسابقات فرهنگی ویژه خانواده‎های شاهد و ایثارگر استان گلستان برگزار شود، ابراز داشت: جشنواره هنرهای تجسمی شاهد و ایثارگر در استان  و همچنین قرائت ادعیه و زیارت شهدا در گلزار شهدای گلستان برگزار می‎شود.

در پایان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: داوود سلطانی جانباز 70 درصد شیمیایی در روستای یساقی ساخت پروژه سالن ورزشی به مساحت 200متر مربع را در دهه ایام الله فجر به انجام خواهد رساند.

برچسب ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده استان ها
عکس
تازه های نشر
اخبار برگزیده