فاضلی خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از برگزاری نخستین نکوداشت مادران و همسران شهدای استان گلستان در ایام فاطمیه خبر داد.
علی اصغر فاضلی اظهار داشت: نخستین نکو داشت مادران و همسران شهید استان چهارشنبه 19 اسفند 94 در آیینی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: در دوره های کودکی و نوجوانی مادران شهدا نقش مهمی در تربیت فرزندان و پرورش دینی و مذهبی آنان داشتند و در جوانی، همسران در زندگی آنها تاثیر گذار بوده و در هدایت موثر و موفق بوده اند. 
براساس اعلام بنیاد شهید وامور ایثارگران گلستان، فاضلی با اشاره به اینکه نقش مادر در تربیت فرزندان و حفاظت و سرنوشت یک کشور مهم است، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس و حفظ این مرز و بوم ثمره تربیت اخلاقی فرزندان از سوی مادران شهدا است. 
وی با اشاره به اینکه مادران شهدا بزرگترین پشتوانه های انقلاب و جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: مادران شهید با تربیت اخلاقی و صحیح فرزندان خود توانستند در حفظ این مرز و بوم نقش مهمی داشته باشند. 
استان گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم دین و کشور کرد که همگی این شهدا تربیت شده مادرانی فداکار بودند که به فرزندان خود رسم ایثارگری و جانفشانی در راه اهداف متعالی را آموزش دادند. 

برچسب ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده استان ها
عکس
تازه های نشر
اخبار برگزیده